loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 457 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی باران به نام کودکانه

ترانه : شهریار قنبری / آهنگ : اسفندیار منفرد زاده / تنظیم : شهیاد

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

 

بوی عیدی ،  بوی توپ
بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی ، وسط سفره ی نو
بوی یاس جانماز ترمه ی مادربزرگ
با  اینا  زمستونو سر می کنم
با  اینا خستگیمو در می کنم …

 

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب
با اینا زمستونو سر می کنم
با اینا خستگیمو در می کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه ها

با  اینا  زمستونو سر می کنم 
با  اینا خستگیمو در می کنم …

ترانه  سرا :  شهیار قنبری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی