loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 879 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (2)

بیوگرافی کامل ایمان میرشکاری

 

 

"بیوگرافی مداح اهلبیت (ع) ایمان میرشکاری"

 

آقای ایمان میرشکاری فرزند ابراهیم در مرداد ماه سال 1361 در یکی از محلات قدیم بوشهربنام صلح آباد جنوبی در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی خودرا در دبستان 17 شهریور، دوران راهنمایی را درمدرسۀ شهید پاسدار سپری کرد و در رشتۀ ریاضی فیزیک از دبیرستان نواب صفوی فارغ التحصیل گردید.

 

پدرایمان همچون جدش با صدای خوب خود در اعیاد و مراسم مذهبی زینت بخش مجالس بود و بدین سبب، ایمان نیز با صوت قرآن  و آهنگ های نوحه خوانی آشنا شد. میرشکاری به خاندان اهل بیت(ع) عشق می ورزید این عشق و علاقه وقتی با تشویق والدین و راهنمایی های یکی از نوحه سرایان محل بنام، محمد فتوت توام شد باعث گردید درسال 1375 با اولین اجرایش درمسجد امام رضا(ع) درصلح آبا دشمالی شروع به نوحه خوانی کند که مورد تشویق جمعی از مداحان بوشهری قرارگرفت و روز به روز راه پیشرفت را طی نمود تا آنجا که لقب "مداح جوان خوش آتیه" به او دادند.

 

 ایشان چندین بار درشهرهای گناوه و برازجان درمراسم اباعبدالله الحسین(ع) نوحه خوانی کرد. در سال 1376 به نمایندگی از نوحه خوانان بوشهری درمراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) درحسینیۀ جماران تهران و در حضور جمعی از مشتاقان امام راحل هنرنمایی کرد. درسال 1379 همچنان که درمسجدامام رضا(ع) به نوحه خوانی مشغول به واسطۀ بزرگان و دوستان وارد مسجد سلمان فارسی جفره شد و درآنجا هم به نوحه خوانی پرداخت.

 

 ایمان میرشکاری علاوه بر نوحه خوانی به ورزش فوتبال نیزعلاقه مند است و عضو باشگاه فرهنگی ورزشی قدس( بوشهر) می باشد بنا به گفتۀ اکثر مداحان دوعامل علاقه و جوانی میرشکاری را به سوی آیندۀ درخشان سوق می دهد. 

 

 

منبع : برازجان موزیک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه خانوم در تاریخ 1395/07/15 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

عالی هستن اقای میر شکاری اجرش با امام حسین

این نظر توسط فاطمه خانوم در تاریخ 1395/07/15 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

اقای میر شکاری یکی از بهترین مداحان بوشهره اجرش با امام حسین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی