loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 224 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام خیلی آرومم

ترانه ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر علی

\"\"

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

 

با اون لبخند آرومت چه طوفانی به پا کردی

یه عمره با تو گشتم ، تازه فهمیدم چقد مَردی

نگاه کن لحظه هام بی تو همش درگیر تردیدن

سکوت لحظه ها بی تو به من حس بدی میدن

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر میبالم

 

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر می بالم

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

♫♫♫

حضور تو تو این روزا بهم حس غرور میده

از اون راهی که می رفتم از این برزخ عبور میده

تو اینقد مهربونی که نمیذاری ازت رد شم

تو اینقد خوبی که ،عشقم نمیتونم باهات بد شم

یه جورایی هوای تو بهم حس جنون میده

یه جوری عاشقم کردی که هرکی دیده فهمیده

یه جوری عاشقم کردی که مجنون پیش من هیچه

یه کاری کردی که هرشب صدام تو کوچه می پیچه

 

Edit by : borazjoonmusic

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی