loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 264 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام شخصی

تنظیم : مهران خلیلی ، محمد شاکر نوید سپهر ، بهروزعلیاری ، مهران عباسی

| دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + دانلود به صورت تک تک |

.:: لطفا جهت حمایت از فرزاد فرزین آلبوم را از مراکز فرهنگی خریداری کنید ::.

»» دوستان با نظرات خود ما را همراهی کنید ««

 

 

   البوم 320  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم البوم 320 حجم آلبوم : 111 مگابایت
   dl 01 Bargard
   dl1 02 Man o To
   dl2 03 Lahzehaa
   dl3 04 Headphone
   dl4 05 Ghataar
   dl5 06 Ey Vaay
   dl6 07 Baato Mimoonam
   dl7 08 Shakhsi
   dl8 09 Fekre To
   dl9 10 Maahe Asal
   dl10 11 Naro
   dl11 12 Solhe Jahaani
   dl12 13 Today
   dl13 14 One More Chance

 

  البوم 128  دانلود آلبوم با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم البوم 128 حجم آلبوم : 46 مگابایت
   dl16 01 Bargard
   dl17 02 Man o To
   dl18 03 Lahzehaa
   dl19 04 Headphone
   dl20 05 Ghataar
   dl21 06 Ey Vaay
   dl22 07 Baato Mimoonam
   dl23 08 Shakhsi
   dl24 09 Fekre To
   dl25 10 Maahe Asal
   dl26 11 Naro
   dl27 12 Solhe Jahaani
   dl28 13 Today
   dl29 14 One More Chance

 

—————————————-

متن آهنگ برگرد از فرزاد فرزین

 

♫♫♫

نموندی پای حرفاتو همینه فرق من با تو

تو یادت رفته اما من ، هنوزم دارم عکساتو

تا حالا صد دفعه شهرو واسه دیدن تو گشتم

با خنده رفتم این راهم ولی با گریه برگشتم

 

بر گــــــــــــرد

بر گــــــــــــرد

برگرد دوباره پیشم ، بی تو من دیوونه میشم

نمی دونی که چقد هواتو دارم

حرفی و که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی

من تموم یادگاریاتو دارم

برگرد دوباره پیشم ، که دارم دیوونه میشم

بس که تنهایی نشستم پشت شیشه

برف و بارون که بیاد ، این زمستون که بیاد

میدونی تنهاییام چند ساله میشه

♫♫♫

من به بارونا سپردم، به خیابونا سپردم

که مواظب توئه دیوونه باشن

به خود خدا سپردم ، به همه دنیا سپردم

که هوای عشق من رو داشته باشن

که مواظب توئه دیوونه باشن

—————————————-

متن آهنگ منو تو از فرزاد فرزین

 

♫♫♫

منو تو تنهاییم آدم و حواییم

روزمین انگار، اما رو ابراییم

منو تو بارونیم ، همصدا میمونیم

مثل اون آهنگی که با هم میخونیم

 

منوتو پیاده تو بارون

منو تو دیوونه بازیمون

مال ماست این عشق بی قانون ، منو تو

بنویس، هرجای دنیایی

بنویس ، وقتای تنهایی

مال ماست این عشق رویایی ،بنویس

♫♫♫

ما دوتا عاشق و دیوونه ، ما دوتا آدمیم با یک اسم

مثل ما اینجوری کی دیده ، ما یه روحیم توی دوتا جسم

عکس ما روی جلد دنیاست ، همه رو عشقمون حساسن

همه ی آدمای دنیا ، مارو به اسم هم میشناسن

♫♫♫

اگه شب می باره ، بینمون دیواره

تو به من دلبستی دل به دل راه داره

با تموم سختی، همه دنیا وقتی

ما رو نشون می دن ، این یعنی خوشبختی

 

—————————————-

متن آهنگ لحظه ها از فرزاد فرزین


♫♫♫

لحظه ها میگذرن و تو نیستی اینجـــا

من دارم پیر میشم و تو نیستی اینجــــا

زندگی زیر یه سقف با عکس و نامه

نیستی و خاطره هات هنوز باهامه

پشت این پنجره ها دلم گرفته

از همه فاصله ها دلم گرفته

 

گاهی با صدای دریا توی فکرت غرق میشم

چشم به راهتو یه عمره که همینجا پشت شیشم

منکه هر گوشه ی این شهر از تو یه خاطره دارم

از توی خونه یه عمره پامو بیرون نمیذارم

منکه یه عمره کنارت فکر زخمای تو بودم

بر میگشتم و میموندم من اگه جای تو بودم

اگه جای تو بودم

♫♫♫

نه خبر می گیری از من، نه سلامی نه جوابی

فکرشو می کردی یک شب شب بخیر نگم بخوابی

شب بخیر عزیز من چشماتو بستی

من بیدارم تو بخواب هرجا که هستی

—————————————-

متن آهنگ هدفون ار فرزاد فرزین

 

♫♫♫

پرده هارو میکشم باز آفتاب بزنه توی اتاقم

پنجره رو وا می کنم تا عطر تو باز بیاد سراغم

بهترینامو می پوشم با یه هدفون توی گوشم

راه می افتم توی خیابون شاید با تو رو به رو شم

 

امروز یه روز دیگست مثل عید، وسط پاییز

امروز یه روز دیگست میبینی خوب همه چیز

♫♫♫

چه هوایی شده امروز ، صبح بخیر پیاده رو ها

این هوا جون میده پیاده بری بیخیال دنیا

وا میستم رو پل هوایی، نمیدونم که تو کجایی

همه شهر زیر پاهامه ، یادت این بالا باهامه

امروز یه روز دیگست مثل عید، وسط پاییز

امروز یه روز دیگست میبینی خوب همه چیز

یه حس خوبی بهم میگه تو هم بیرونی

بیا پس پیشم ، من همون جام که خودت میدونی

—————————————-

متن آهنگ قطار از فرزاد فرزین

 

♫♫♫

وقتی من رسیدم قطار رفته بود، تو مه و دود جاموندم

هرچی تو دلم بود نشد که بگم

من پشت غم ،جا موندـــــــدم

هرجایی که میرم یادت بامنه

بارون میزنه، اونجایـــــی

 

میترسم اسمم یه روز از یادت بره ، با فاصله تنهایی

رفتی از ذهن این خیابون

تو گریه های بارون، من میمردم

چیزی نگفتم از این سکوت

به اون که خونه نبود ، دل سپـــــــردم

♫♫♫

تو نمیدونی که دلتنگی چیه، سهم کیه این دوری

چشماتو رو خاطره ، میبندی و میخندی و مجبوری

وقتی میسوزم من تو آتیش و تب ، حالم و شب، میفهمه

هنوزم میترسم از صدای قطار

این روزگار بی رحمــــــــــــــه

 

—————————————-

متن آهنگ ای وای از فرزاد فرزین

 

♫♫♫

من میخوام که باشی تو میخوای نباشم

دوست دارم میدونی نذار بی وفا شم

من عاشقت میمونم با تموم جونم

تا تو کنارم هستی مثه تو دیوونم

 

هر کی هرچی میگه ، تو میگی حسوده

میدونی که حرفای تو منطقی نبوده

دست رو دست بذاری عشقمون پریده

تو این روزا دل من ، بدجوری بریده

بیا تا دوباره دستاتو بگیرم، هنوزم عاشقونه من برات میمیرم

بیا تا دوباره دستاتو بگیرم، هنوزم عاشقونه آره برات میمیرم

 

ای وای ای وای دلم به دلت اسیره

میدونی نفسهام فقط واسه ی تو میره

♫♫♫

گوش بده به حرفام تا فقط یه لحظه

چیکار کنم که قلبت واسه من بلرزه

شک نکنی به قلبم با یه دنیا احساس

اونی که رو به روته نباشی خیلی تنهاست

چشمامو می بندم تو چشاتو وا کن

دوباره عاشقونه اسممو صدا کن

من هواتو دارم تا که دنیا دنیاست

هوامو داشته باشی تموم دنیا با ماست

 

—————————————-

متن آهنگ با تو میمونم از فرزاد فرزین

 

♫♫♫

خواب خوب کوتاه تو ، صورت مثل ماه تو

نظم دنیامو بهم ریخت، وقتی دیدمت دلم ریخت

آروم آروم تو شدی همه دنیام ،از دنیا چیزی بجز تو نمیخوام

تو مثل خنده های بچگیمی

بهترین اتفاق زندگیمــــــی

 

با تو میمونم ، لحظه به لحظه عاشقونه

شدی تو دنیــــــــام ، میخوام که دنیا بدونه

با تو میمونم ، لحظه به لحظه عاشقونه

حالم چه خوبه ، میخوام که دنیا بدونه

♫♫♫

همیشه با تو نفس می کشم

تو اونی که عمری دنبالشم

محاله بی خیال تو بشــــم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی