loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 224 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام زمستون

( هدیه علی عبدالمالکی به مناسبت ولنتاین )

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

تو نیستی و من از خودم بی خودم

تو نیستی و بی تو دیوونه شدم

همش با خودم از تو حرف میزنم

تو نیستی به دیوار برف میزنم

 

هوایی شده باز دلم بی هوا ،حالم خنده داره واسه آدمـــا

زمستونه دستای من یخ زده ، تو نیستی و بدجور حالم بده

زمستونه و برف و بارونه و

زمستوونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراوونه و

زمستونه و من یه دیوونه و

زمستونه و هق هق شونه هام ،یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و، زمستونه و اشک رو گونه و

♫♫♫

تو نیستی و روزامو گم میکنم

قدم میزنم رامو گم میکنم

تو نیستی و این شهر زندونمه

هنوز شال تو گرمی شونمـــه

نمیخوام کسی از غمت کم کنه

نمیخوام کسی جز تو درکم کنه

تو نیستی هواتو نفس می کشم، از این زندگی بی تو دست می کشم

 

Edit by : borazjoonmusic

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی