loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 149 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا حجازی به نام یعنی صبح شد

ترانه ، آهنگ ، تنظیم :سینا حجازی ، میکس و مستر : امیر جمالفرد

این آهنگ تیتراژ برنامه ویتامین ۳ می باشد.

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

چشام بازه یعنی صبح شده

یه روزی تازه، یعنی صبح شده

چقدر خوبه حتی فکرش منو میسازه

یعنی صبح شده

 

من هرشب که میخوابم انگار یه چیزی کمه

صحبت جیبم نیست، یه جای خالی تو قلبمه

یه جای خالی که پر میشه با لبخند، با عشق

یه حس و حالی که نزدیکه از اینجا تا عشق

دوست دارم عاشق شم

یکی بیقرارم باشه

به این امید بیدار شم

شاید امروز بیدار شه

♫♫♫

اگه هر روز به  یادت روزو آغاز کنم

منه خسته میتونم با تو پرواز کنم

اگه یه نیم نگاهی به منه لال کنی

همه دنیارو میتونم پر آواز کنم

پر آواز کنم

یعنی صبح شده

 

 

Edit by : borazjoonmusic.tk

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی