loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 386 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ایمان غلامی به نام برگرد

آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی ، ترانه :امیر کیانی

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

 

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

تو هر بار رفتنت از تو یه داغی رو دلم مونده

یه روز میبینی این دوری دلو تا ریشه سوزونده

تو دنیا سهمم من بودی به دنیای خودم برگرد

تو هربار رفتی برگشتی یه بار دیگه هم برگرد

برگرد ، چشام با گریه عکساتو نگاه کرد

 

برگرد ، کی بود اینقد برامون بد دعا کرد

برگرد ، زمونه بدجوری مارو جدا کرد

♫♫♫

یه حالی دارم این روزا نمومش اشک و دلتنگی

ببخش این آخرین باره تو که حالم رو می فهمی

هنوز وقتای دلتنگی به دستای تو وابستم

واسه برگشتنت اینجا هنوزم منتظر هستم

درسته فاصله داری درسته دوری از دستم

ولی دلگرم اون لحظه ام تو عکسامون پیشت هستم

 

 

Edit by : borazjoonmusic

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی