loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 579 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین فیاض به نام آرزو

ترانه و آهنگ : سید مهدی حیدری / تنظیم ، میکس و مسترینگ : بستی استایل ر.ف

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

آرزو می دوید من میدویدم

آرزو می دوید من میدویدم

آرزو می نشست و من میرسیدم

آرزو می نشست و من میرسیدم

روی کنج لبش خال سیه داشت (دوبار)

آرزو لباس آبی به تن داشت (دوبار)

♫♫♫♫♫♫♫♫

آرزو بی وفا رفتی و همسر گرفتی

خیال عاشقی از سرگرفتی (دوبار)

آرزو آرزو بی وفا بی وفا (دوبار)

♫♫♫♫♫♫♫♫

همه جا میزنن ساز و آواز

دل من میکند سوی تو پرواز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی