loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 174 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامی بیگی به نام کاغذ و قلم

شعر : سامی بیگی / موزیک : سامی بیگی / تنظیم : اندی G

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

منو کاغذ و قلم یه عالم فکر و خیال

باز نشستیم دور هم ،وقتشه بارونم بیاد

بشینه رو خاک و عطر تن تو جاری کنه

تا نیایشی کنم، شاید خدا کاری کنه

 

که دیگه جای تو اینجا پیش من خالی نشه

قصه جدایی ما دیگه تکراری نشه

راه برگشتن مون تاریک و سوت و کور نشه

همه حرفای دلم نامه ی راه دور نشه

من اینجا دلتنگ توئم

تو ولی دلگیبری ازم

حالا که کم دارم تورو

عشق تو میگیری ازم

کجا گمت کردم و قلبت چرا دور شده ازم

جوابشو نمیدونیم نه من، نه کاغذ ،نه قلم

♫♫♫

از تو با ساز و صدام ترانه می سازم

پشت هر قافیه قلبمو دوباره به تو می بازم

تا که شاید برسه به گوشت آهنگم

از غم توی صدام بفهمی دلتنگم

من، نه کاغذ ،نه قلم

من، نه کاغذ ،نه قلم

جای تو سازم بغلم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی