loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 170 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید آسایش به نام زمونه

ترانه و آهنگ : سعید آسایش ، تنظیم : نوید اقبالپور

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

متن آهنگ جدید سعید آسایش به نام زمونه

دیگه تو این زمونه دلی عاشق نمی مونه

کسی جز من عاشق پای تو نمی مونه

تو که رفتی دل من دیگه نه نمی تونه

یاد قصه های داغت دل من رو میسوزونه

آخه رفتی و دل شکستی و شب ها تو مستی

یاد من نیستی و واسه من عاشق نمره بیستی

***********************

وای که دل من بدجوری تنگه

یاد تو زده دل من باز دیوونه کرده

باز دل من عشق تورو بهونه کرده

آخه رفتی و دل شکستی و شب ها تو مستی

یاد من نیستی و واسه من عاشق نمره بیستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی