loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 128 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فشین آذری و محمدرضا شعبانزاده به نام یک ده صد

آهنگ و تنظیم : افشین آذری

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

♫♫♫

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه
بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خستم چیه
اگه نمیخواستمت توی یه لحظه حال تو جا میاوردم
حتی نه یک نفر حتی نه ده نفر، صدنفر جای تو میاوردم

 

میدونی هرکاری کردم که باهات باشم نشد
میدونی هرکاری کردم تو دلت جا شم نشد
من بخاطرت یه دنیا هرچه دیدم از همه
هرچی که داشتم و دادم بازم نشد

مارو با خداتو شکر کن که هنوز دوست دارم
لحظه لحظه خاطره من هرشبا روزه دارم
یه کاری باهات میکردم که یه عمر بسوزی تو
خدارو شکر کن هنوز غیر از اونا دوست دارم

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه
بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خستم چیه
اگه نمیخواستمت توی یه لحظه حال تو جا میاوردم
حتی نه یک نفر حتی نه ده نفر ، صدنفر جای تو میاوردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی