loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 122 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهنام شهابی با نام شک

ترانه: سامی تحصیلداری ، تنظیم: مازیار کلاهی

شهنام شهابی بازیگر سینما میباشد

فعالیت های موسیقی این هنرمند را میتوانید از همین وبسایت دنبال کنید

 

 

آهنگ با کیفیت MP3 320

Download

 

آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

—————————————-

متن آهنگ

 

♫♫♫

من هنوزم توی شکم از اینکه

میتونم عاشقت باشم یا نه

میتونم دستای گرمت و بگیرم ، عشقم

میدونم میتونی با من باشی

میتونی همه ی دنیام باشی

 

اگه از من جدا شی، میمیرم، عشقم

با این حالی که من دارم نه غمگینم نه خوشحالم

پر ازتردید و دلشوره چه مصنوعی شده حالم

یه کاری با دلم کردی که غصه هام و میخندم

من و درگیر چی کردی میخوام به عشق برگردم

منو برگردون از تردید

منو لبریز خواستن کن

بزار حس کنم اینجایی

من و شکل خود من ، کن

♫♫♫

تو که از صدام خبر داری و بگو فقط منو کم داری

بگو دارم آروم، دنیاتو میگیرم

بگو بگو تو هم دستت سرده

منتظر یه دست گرمه

اگه دستامو نگیری ، میمیرم

دلگیرم

میمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی