loading...
برازجان موزیک_دانلود مداحی سنتی بوشهری
نادیا بازدید : 120 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل امیر گوهرشناس

 

 

"بیوگرافی مداح اهلبیت (ع)امیرگوهرشناس"

 

آقای محمد (امیر) گوهرشناس فرزند ماندنی درسال 1353 درمحلۀ سنگی از شهرستان بوشهر زاده شد. میزان تحصیلات ایشان دیپلم نظام قدیم می باشد. صدای دلنیشن لالایی مادر و تلاوت دل ربای قرآن پدر در دوران کودکی وی را با ساده ترین نغمات آشنا کرد. او از شش سالگی پیوسته نوحه خوانی را تمرین کرد و از شانزده سالگی در مسجد ابوطالب واقع در کوی شکری مرثیه خوانی را آغاز نموید. بعد از آن در مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در باغ زهرا و بعد از آن درهیئت مشترک جوانان کوی بهبهانی ها و شیخ سعدون که در محلۀ بی سیم به مراسم عزاداری می پرداختند، نوحه خوانی کرد.

 

وی پس ازآن همراه با همین هیئت مشترک جوانان درمسجد کوفه درمحلۀ بهبهانی به نوحه خوانی پرداخت. پس از سه سال خدمت در مسجد کوفه درسال 1376 بزرگان کوی شنبدی وی را به نوحه خوانی محل خودبرگزیدند. آنگاه نوبت به حسینیۀ سیدالشهداء کوی باغ زهرا رسید تا در سال 1378 نوحه خوانی را تجربه کند.

 گوهرشناس درنوحه خوانی استادی نداشت و فقط با تشویق خانواده اش و تعدادی از بستگان و دوستان و با کمک نوارهای مرحوم جهانبخش کردی زاده و دیگراستادان بنام بوشهر وارد این عرصۀ پایدار شد. وی بیشتر از سبک مرحوم کردی زاده استفاده می کند و به این کارعشق می ورزد.

 

 

 

منبع : برازجان موزیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برترین نوحه های سنتی بوشهری,دانلود شروه,دانلود سنج دمام بوشهری,دانلود نوحه خوانی بوشهری,دانلود نی انبان,برازجان موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی